رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای اساسی و ضروری احتکارشده به ارزش بیش از ۵۶۹ میلیارد ریال طی ۷۲ ساعت و دستگیری ۱۱۳ متهم در کشور خبر داد.

احتكار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی گفت: در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی"، با عنایت به نوسانات ارزی و قیمت کالاها در بازار داخل طرح مبارزه و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و ضروری به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور در هفته گذشته طی ۷۲ ساعت با کار اطلاعاتی دقیق، محل احتکار کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند، افزود: کارآگاهان این پلیس در بازرسی از محل های دپو انواع کالاهای احتکار شده از قبیل لاستیک سبک و سنگین، لوازم خودرو، روغن موتور، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، ظروف پلاستیکی، نهاده های دامی، قند و شکر، گندم و جو، روغن خوراکی، برنج، مواد شوینده و چای را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۵۶۹ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این راستا ۱۱۳ متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشف‌ها در استان‌های هرمزگان، اصفهان و کرمانشاه بوده از هموطنان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو در این زمینه، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 638842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    این جور آدم ها نمی شه گفت فرصت طلب ، حرام خور هستند اینها انسان نیستند، انسان اگر عقل داشته باشد شعور داشته باشد راضی نمی شود در حق انسان دیگر ظلم کند تا به سود برسد